Cześć
Rozpoczęta przez: Anonimowy (83.30.138.x)
1205070819|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Liczba wypowiedzi: 8
rss icon RSS: Nowe wypowiedzi
Cześć
Anonimowy (83.30.138.x) 1205070819|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Cześć
Jestem Łukasz aka Lolo. Studiuję na AE razem z Tomkiem (Troglo) i od niego właśnie dowiedziałem się o Frisbee. Potem na Wykop.pl zobaczyłem wyczyny profesjonalistów i mi się spodobało. Po nitce do kłębka trafiłem tutaj.
Chciałbym spróbować sił w Ultimate.
Od razu chciałbym jednak uprzedzić, że nigdy (no może jak miałem kilka lat) nie rzucałem frisbee, nie jestem sportowym talentem a przez siedzący tryb życia moja kondycja nie jest na najwyższym poziomie. Jednak wydaje mi się, że pasuję do modelu "Dlaczego gramy?"
Wczoraj (8.03) przechadzałem się po parku z nadzieją, że Was spotkam, ale treningu nie było :P
Myślałem sobie, czy może mógłbym wpaść dzisiaj na trening w hali AWF?
Tylko, że mam parę pytań:
1. Spotykacie się przed wejściem do hali, czy już w środku?
2. Jak się dostać do hali? Przez budynek AWF przy Raciborskiej, czy jakoś inaczej?
3. Jak długo przeciętnie trwa trening? (chodzi mi głównie o to kiedy się kończy, bo nie jestem zmotoryzowany i nie wiem, czy późnym wieczorem coś/ktoś jeździ w moją stronę - Silesia CC)
4. Jak to wygląda od strony technicznej - strój sportowy (jak na WF?), po treningu prysznic (czy dopiero w domu?), czy każdy ma swoje frisbee?

PS. Jeśli chcecie, to mogę poczekać na trening w parku i dziś dać sobie jeszcze spokój.

rozwiń Cześć przez Anonimowy (83.30.138.x), 1205070819|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Re: Cześć
avalahavalah 1205072667|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Witam, wczoraj ze względu na niską frekwencję rzucaliśmy ale na os.Witosa.